Podróbkowo MACowo

20 lutego 2012

Kolejna porcja świeżych i niezwykle "oryginalnych" kosmetyków, które mają udawać kosmetyki marki MAC. Oczywiście czasami się im to udaje i niektórzy kupują te "perełki" oczekując od nich zadziwiających efektów! 
Nie są to zdjęcia wszystkich podróbek jakie były w internecie: są jeszcze pojedyncze cienie i pędzelki- ale po cenie powinnyście się zorientować, że oryginału za 17-19zł nie da się raczej kupić;)
no chyba, że bardzo chcecie ;)


Pragnę przedstawić wam niesamowity podkład liftingujący! znakomity MAC Liquid Lift Foundation. Nie dość, że podkład kosztuje sporo, więcej niż większość podkładów z tzw. średniej półki (a na stronie z podróbkami można go dostać za ok. 3-8$) to jest "oryginalny" :] nawet firma MAC nie zdążyła go wymyślić!


kolejne klejnoty w zestawieniu to błyszczyki- brak nazw, są za to numerki, sprzedawca oferuje także pędzelki i cienie, kiedyś miał też super-hiper-duper podkłady, ale się chyba sprzedały;)


 Nowość! tusz i eyeliner w jednym, cudo jest wodoodporne także nie musicie się bać płakać kiedy uświadomicie sobie, że wyrzuciłyście kupując go pieniądze w błoto;)

 Kolejna nowość- tutaj jak widać nie popisali się "oryginalnością" bo chyba większość kojarzy skąd wzięli na niego pomysł, niestety chętnych do kupna nie brakuje:] godne podziwu...

 I znowu tusz, i znowu z czymś nam się kojarzy ;) 


 Znowu tusz i eyeliner w odcieniu pięknej i głębokiej czerni....ahhhh


 Paletka cieni MAC, całkowita okazja, która będzie nas kosztować jedynie ok. 25 zł

 Kolejna paleta, cena oryginalna równie tak samo jak cały zestaw- tylko 299zł


 Drugi podkład, tym razem wygładzający, MAC Mineralize Satinfinish....mmmmm


 Piękne trio, kolory idealne na wiosnę, kto się skusi:)?


 kolejna paletka trochę tańsza od wcześniejszej, jedyne 189zł



Jak widzicie podróbki są w cenie- podkłady kosztują po ok. 80zł, niektóre tusze po 50zł. 
Denerwuje mnie szczególnie fakt, że niektóre z tych "kosmetyków" oferowane są przez sklepy a są osoby, które nadal żyją w przeświadczeniu, że sklep na pewno podróbek nie sprzedaje....


Inne:

PROPONOWANE POSTY:

39 komentarze

  1. Kiedyś nacięłam się na cień, nigdy już tego błędu nie popełnię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. he he he he - ten tusz z panterka skojarzyl mi sie z Helena Rubinstein :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też;) chyba tylko Helenka ma taki tusz cały w panterkę:D no oprócz "MACa" ;)

      Usuń
  3. Jestes jedyna:-) Smutne jest to, ze nie tylko przybywa Sprzedajacych ale takze Kupujacych....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękować:)
      smutne, ale widać ludzie są coraz bardziej leniwi...

      Usuń
  4. LOL to sie usmialam. Szczegolnie z tych cetek w styl HR :D Choc to w sumie wcale smieszne nie jest jak tak sie o tym przez moment pomysli...

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jeszcze kupiłam w stacjonarnym sklepie rzęsy sztuczne MAC za 3zł! NOrmalnie megaokazja! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG! toż to okazja roku! dziewczyno kupuj hurtowo:D;)

      Usuń
  6. Szczytem chamstwa jest takie cenienie się za to cholerstwo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ceny są coraz wyższe...przypuszczam, że niektórzy sprzedawcy zorientowali się, że jak dadzą wysoką cenę to od razu kupujący pomyśli, że przecież za takie pieniądze to to musi być oryginał bo podróbki są tanie;)

      Usuń
  7. "Oglądałam" dzis właśnie ten podkład liftingujący za 80zł!!!!!! Masakra jakaś, a oryginalne kosmetyki na Allegro można policzyć na palcach jednej ręki. Kiedy uporczywie zgłaszałam naruszenie zasad przy aukcjach z cieniami, niestety nie usunęli ich :/
    Ostatnio widziałam tez kilkanaście wystawionych Naked1 za bodajże 130zł. Nie wyglądały na oryginały, niestety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naked widziałam jedną, ale ciężko coś stwierdzić bo zdjęcia kiepskie a i naked nie miałam i nie mam ;) ale ogólnie na all strach kupować...coraz więcej podróbek...a niektóre są faktycznie udane!

      Usuń
  8. Maskara, niektóre podróbki to są chyba dla totalnych laików :) ktoś, kto ma jako takie pojęcie o mac raczej by się nie złapał na takie chamskie fake'i :)

    OdpowiedzUsuń
  9. heh tez bym chciala plaetka MAC za cale 25 zl,ale najlepszy jest tusz zlinerm 2w1.A pomyslec ile jest nieswiadomych klientek na allegor,ktore to kupuja,juz nawet nie chodzi o to ze to nie jest MAC,ale nie wiadomo co to za sklad i skad to wszystko wogole pochodzi??

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, czassami zastanawiam się jak bardzo leniwy i nieuświadomiony jest ktoś kto kupuje te palety mac ;), tusze mocno inspirowane czy róże z pędzelkiem w pudełeczku. Przecież dowiedzieć się, że to podróba zajmuje mniej niż 1 minutę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie tez sie nad tym zastanawialam... ze tych Kupujacym nie chce sie nawet sprawdzic czy dana firma ma taki produkt w asortymencie , zwlaszcza skoro te podrobki niemalo kosztuja..

      Usuń
  11. Och to czy te paletki http://allegro.pl/urban-decay-naked-paleta-12-cieni-i2149126910.html będą nietete? Bo miałam nawet chętkę kliknąć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pewności nie mam...wiem, że niektóre dziewczyny kupowały z jakiegoś sklepu (poza PL) i na promocji były po 140zł po przewalutowaniu więc nie wiem czy jest możliwość żeby kupić na all za taką cenę paletkę (żeby ktoś jeszcze na tym zarobił)
      ale wiem, że xbebex (czy jakoś tak;)) ma je w swoim sklepiku a ona na pewno na oryginał:)

      Usuń
  12. Palety biją wszystko... ja piernicze... :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak zwana "kolekcja bardzo limitowana"... słów szkoda! Najbardziej mnie wkurza, jak spędze 20 min na zgłaszanie aukcji a one nadal wiszą przez tydzień i "kuszą" "oryginalnymi" kosmetykami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "kolekcja bardzo limitowana" brzmi mega cudnie:D! i chyba w 100% oddaje to co widać na zdjęciach;)
      zgłaszanie mija się z celem...bo oni i tak to olewają

      Usuń
  14. dziwi mnie czemu ludzie to kupują:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też, ale chyba tego nie zrozumiemy nigdy....

      Usuń
  15. najstraszniejsze sa te ceny kto si enie zna to si enabierze i to za nie małe pieniadze masakra...;/

    OdpowiedzUsuń
  16. I to upodobanie do panterki ;) MAC jak nic ;)))
    Uwielbiam te wpisy :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje posty o podróbach, bo juz drugi raz złapałam sie na tym, że chcę wylicytować (i to za niemałą cenę) podróbę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) a na co chciałaś się skusić;)?

      Usuń
  18. Dobry post :) Rzeczywiście, paleta cieni za 25zł..to musi być MAC!! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I że też się ludzie łapią na takie coś... Ja widziałam ostatnio na all licytację i paleta poszła za 100 zł - oczywiście zgłaszałam do allegro, że to podróbka, jednak nie zlikwidowali aukcji :/ A potem chodzi jedna z drugą i gadają, że mają palety MAC :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym zgłaszaniem to jest totalna porażka, czasami mi się wydaję, że to zgłaszanie jest jaki pic na wodę- byle żeby nam się wydawało, że coś robimy i coś możemy bo oni i tak te aukcje olewają:]
      100zł w błoto... a później jeszcze uczulenie i dopiero jest problem;)

      Usuń
  20. Tragedia żal mi osób które to kupują :(

    OdpowiedzUsuń
  21. najgorsza jest chyba ta nieswiadomosc ludzi ktorzy kupuja te podrobki wierzac ze maja oryginaly, swietnie dzialajacy kosmetyk! tak samo robia z ubraniami...

    w dodatku sa tak uparci, ze gdy mowisz im ze maja podrobke maja ochote zabic ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Jeżeli masz jakieś pytanie odnośnie starszego posta- proszę napisz maila, bo niestety, ale takie komentarze pod starymi notkami łatwo przeoczyć.

Like us on Facebook

Flickr Images

I N S T A G R A M